18 noiembrie 2012

Copil fara Craciun - Ghita Munteanu, Varu Sandel si Leana Miclaus



Versuri: Copil fara Craciun - Ghita Muntean, Varu Sandel si Lena Miclaus

Mos Craciun, Mos Craciun,
Mos Craciun, Mos Craciun,
Mos Craciun, Mos Craciun,
Mos Craciun, Mos Craciun,

Mos Craciun, Maria Ta,
Anu asta daca vii,
Te rog nu te supara,
Nu-mi aduce jucarii,
Du la altii bicicleta, galetuta si lopata,
Adu-mi te rog din suflet,
Pe maumca si pe tata.

Mos Craciun, adu-mi te rog,
Pe mamuca si pe tata,
Mos Craciun.

Au plecat demult de-acasa,
Iar bunicii is batranei,
Si de numar tre sa iasa,
Cinci craciunuri fara ei.

Anu asta Mos Craciune,
Te rog cu lacrimi fierbinti,
Sa faci asta pentru mine,
Sa mi aduci pe parinti,
Vreau sa o colind pe mama,
Sa-i spun despre Isus,
Despre cum o duc la scoala,
Ce-am facut de cand s-au dus,
Vreau sa-l vad razand pe tata,
Avem si omat nitel,
Sa luam amandoi lopata,
Sa dau zapada cu el.

Adu-mi-l te rog pe tata,

Nu ma lasa Mos Craciune,
In ajun iar c-un covrig,
In soba nu-i un taciune,
Si la noi in casa-i frig,
O sa invat la fel de bine,
Si o sa scriu pana cand vrei,
De fac asta pentru mine,
Si fac Craciunul cu ei,

Sa fiu cu ei...,

Daca nu poti nu o sa ma supar,
Fiindca tu esti bland si bun,
O colind tot pe bunica,
Si anul asta de Craciun,
Dar la anul, Mos Craciune,
De-mi ajuta Dumnezeu,
Sa nu-ti faci griji pentru mine,
O sa plec sa-i caut eu,
Mos Craciune, Mos Craciune.


Mos Craciun, Mos Craciun,
Mos Craciun, Mos Craciun,
Mos Craciun, Mos Craciun,
Mos Craciun, Mos Craciun.

Niciun comentariu: